donderdag 19 juli 2012

Poetsie's Dream pushup bra

Ik heb de deuren van mijn webwinkel Poetsie Bodyfashion geopend. Ik heb al een aantal artikelen in de website geplaatst, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik probeer zoveel mogelijk maten te maken voor dames in verschillende maten. In de normale confectiematen maar ook voor hele kleine maten, smalle omvang, grote/kleine borsten, grote omvang, kleine/grote borsten. In de toekomst wil ik nog meer kleur in de winkel gaan brengen, qua stofjes en kantjes. Alle lingerie en badkleding word door mij gemaakt en heeft een levertijd van 1 à 2 weken.

Om mijn Poetsie's Dream collectie compleet te maken, heb ik deze pushup bh ontworpen. Je kunt bij deze bh kiezen hoe breed je schouderbandjes moeten worden, cupmaat, omvang, hoe breed je bhsluiting moet worden. Gebruik daar de dropdown menu's voor.




I have openedthe doors of my webshop Poetsie Bodyfashion. I already have a number of articles in the webshop, I'm curious what you think about it. I try to make as many sizes for ladies in different sizes. In the normal sizes, but also for very small sizes, narrow size, large / small breasts, large size, small / large breasts. In the future I want bring more color in the store in terms of fabrics and lace. All lingerie and swimwear is made ​​by me and has a delivery time of 1 upto 2 weeks.

To complete my Poetsie's Dream collection, I designed this pushup bra.By ordering this bra, you can choose how wide your bra straps should be, cup size, how wide your hook and eye will be. Just use the dropdown menu's.

8 opmerkingen:

Handige Handjes zei

Erg uitdagende BH!! Ik vind het mooi, een beetje stout en brutaal....en zeker niet alledaags. Komt er ook nog een string of slip bij?

simoneannemone zei

Wat een leuke originele echte Poetsie-bh heb je weer gemaakt.

Heel veel succes met je nieuwe webshop.

Saskia

Sannalin zei

Inderdaad uitdagende BH, beetje vampierachtig, heel gaaf!

San

Neeltje zei

Wat een leuke BH. Maar de set helemaal compleet. Leuke uitdaging stel je voor jezelf, nu dat de klant de BH zelf kan aanpassen zijn haar wensen. Leuke en origineel idee! Veel succes.

Neeltje

Corina zei

Dat is een hele mooie bh geworden ook het kantje met de combi lycra is erg gaaf. Heel veel succes met je winkel, komt vast wel goed.

Corina

Jos van KloskaCreAtief! zei

Je hebt goed nagedacht over de webshop kan ik zien, mooi ook al die keuze mogelijkheden zo!! Ik wens je veel klanten en naamsbekendheid toe.

Emma zei

A dream came true..........


Leuk joh, je eigen webwinkel.
Dat wordt vast en zeker een succes.

Wat een plaatje van een set heb je weer gemaakt.

Couture Carrie zei

Amazingly gorgeous set!
Love the bra!

xoxox,
CC

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...