zaterdag 4 februari 2012

Liebster award



Afgelopen maandag kreeg ik van Jos de Liebster award, ik heb hem een keer eerder mogen ontvangen:
"Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekend als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Awars is een soort van ketting brief onder bloggers dat het doelheeft om uitzonderlijke en groeiende blogs (vooral voor degene met 200 of minder volgers) onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatie comité of een formeel award proces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeerd."

Dank je wel Jos.

Ik vind het zo moeilijk om te nomineren, zeker omdat ik zoveel dames met plezier volg.
Gelukkig heeft Emma ook al een dame genomineerd, die op mijn lijstje stond, dus houd ik er nog een paar over. Ik zou jullie het liefste allemaal een Liebster willen geven.

De dames die ik wil een Liebster wil geven zijn:

simoneannemone zij heeft in januari 2008 het zelflingeriemaken forum gestart, dankzij dat forum is er voor velen van ons een wereld opgegaan. Ook  in haar blog laat ze veel lingerie zien, vooral haar speurtocht naar de beste pasvorm, vind ik een feest om te lezen. Saskia gefeliciteerd.

jessica zij heeft een erg leuke manier van bloggen, zoals in haar profiel staat: Altijd op zoek naar tijd om met mooie dingen bezig te zijn. Een goed boek en creatief met stof en garen. In deze blog laat ik creaties zien die ik zelf met liefde heb gemaakt. Jessica gefeliciteerd.

Corina met haar ben ik een hele tijd geleden samen met Marjan naar Van der Velden geweest, enorm veel lol in de auto onderweg gehad. Ook hebben we samen met Saskia, Mieke en Steffie een paspop op eigen maat gemaakt, dolle pret was dat. Ze maakt erg mooie setjes, die super netjes afwerkt zijn. Echt de moeite waard om te bekijken.

Steffie voor haar heb ik enorm veel bewondering. Met veel humor sleept ze zich overal doorheen. In haar blog deelt ze al haar protheselingerie.

Ik had nog veel meer meiden een Liebster willen geven, wellicht komt de Liebster toch via via bij jullie terecht.

groetjes Diana

6 opmerkingen:

Jessica zei

Dank je wel Diana voor de Liebster award die je mij hebt gegeven. Ik voel me best wel vereerd. Ik ga morgen eens kijken aan wie ik het liefst de award wil toekennen.

Fijn weekend,
Jessica

Steffie zei

Jij ook gefeliciteerd. Ik zit nog steeds op de bank te genieten van mijn Liebster Award. Fijn weekend

Kim zei

Je hebt het weer verdiend Diana! Gefeliciteerd!

Couture Carrie zei

Congrats on your award, darling!

xoxox,
CC

Couture Carrie zei

Congrats on your award, darling, and thank you again!

Happy weekend!

xoxox,
CC

Kim zei

Dankjewel voor je ontzettend lieve reactie op mijn blog Diana... :)

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...