zondag 22 mei 2011

Lost Mermaids


Voor ons nieuwste online thema Zee heb ik deze bikini gemaakt. Als ik aan de zee denk, moet ik aan Zeemeerminnen denken. Hier  bij Wikipedia staan beschrijvingen van deze wonderlijke dames. Nog meer mooie plaatjes zijn hier te vinden.
De bikini is helemaal afgezet met biesjes en ik heb hem helemaal gevoerd. Ik heb nog een stukje stof over, daar ga ik nog een andere bikinitop van maken, dat is een nieuwe cup, om uit te testen.

Dit jurkje heb ik van de week ook nog gemaakt, het stofje was het laatste van de rol. Ik ben helemaal verliefd op dit stofje. Dat vond ik vorige week bij Hoofs. Ik had al een tijdje geen kleding meer gemaakt, was weer erg leuk om te doen.
Patroon komt uit een Burda van 2009.

12 opmerkingen:

Kim zei

Wat een ontzettend gave bikini! Heel leuk gedaan zo met die bandjes die je op verschillende manieren kunt dragen! Super stofje ook! Echt heel leuk.

Jurkje is ook gaaf! Leuk stofje inderdaad!

Angela zei

ooohh waaauuwww wat mooi!!!
Liefs Angela

Tialda zei

Mooi! Leuk hoe je de bandjes op verschillende manieren kan strikken. Heb je deze met de tapemaker gemaakt? Heb je er ook elastiek inzitten? Geweldig gaaf jurkje!! Ook helemaal mijn stofje hihi

fotomarieke zei

De bikini is een plaatje geworden en het jurkje daar staan plaatjes op. Beide leuk!
Je hebt weer hard gewerkt deze week
Marieke/Quickie

Alice zei

Heel erg gaaf weer, nu maar hopen dat het veel en vaak mooi weer wordt en blijft. Dan kun je al je mooie creaties ook showen..:-)
Gr. Alice

Couture Carrie zei

Stunning bikini!

xoxox,
CC

simoneannemone zei

Wat een mooie bikini heb je weer gemaakt. Echt helemaal jouw stijl!

Jurk vind ik ook leuk geworden.

Saskia

Mieke zei

Wat een prachtige bikini en wat een superidee om de bandjes in verschillende versies te strikken.

Peliroja zei

Een hele leuke bikini, mooie naam/thema ook. En die bandjes maken het helemaal af!

Marian zei

Weer super gedaan hoor... prachtige verwerking van de stof en die bandjes.. dat wordt nageaapt denk ik ;)
Mooi kleurtje ook en inderdaad een echte mermaid.

je jurkje.. daar ben ik jalours op, op die stof!!!! zoiets hebben ze hier niet, het is uberhoubt al moelijk om een stoffenwinkel te vinden..

The Dolls Factory zei

were you inspired from the last Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, having model Gemma as a marmaid? Love the design .

Jos van KloskaCreAtief! zei

wat een mooie & dromerige creatie heb je gemaakt. En wat leuk zo met die bandje, hoe verzin je het toch elke keer weer. En die jurk is ook helemaal 'you'

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...