zaterdag 7 mei 2011

A Night like this


Heerlijk als je een dagje vrij bent en de spulletjes mee naar buiten kunt nemen. Vrijdag heb ik mijn setje af kunnen maken. Het bewijs is geleverd, ik ben geen ezel. :-) Heb ik de cups weeeer net ietsje te klein gemaakt... Gelukkig heb ik nog een stukje over om er nog een extra slip bij te maken en de cups opnieuw te maken. Komende zondag ben ik dus bezig met het lospeuteren van het beugelband, cups..... misschien dat ik nog een andere oplossing kan verzinnen. Eerst een nachtje over slapen.

Vandaag hebben we met een paar dames van het Zelf maak lingerie forum een buste op eigen maat met ducktape gemaakt. We mochten bij Mieke thuis aan de slag. Steffie, Saskia en Corina zaten al aan de koffie, toen moest ik nog komen...Woon het dichtse bij....Het viel nog niet mee, het is een precies werkje. We hebben kei veel lol gehad. Je komt er wel op zijn charmantst uit te zien...
 

10 opmerkingen:

fotomarieke zei

Wat een klus om dit op een zo warme dag te maken, maar jullie zullen wel plezier hebben gehad
Quickie(Marieke)

Angela zei

Waaaaauuwwww wat een gaaf zetje!!!
Erg leuk een eigen buste!!!
Liefs Angela

Jos van KloskaCreAtief! zei

Setje is helemaal super, echt geweldig zoals je het kant gebruikt heb...helemaal verliefd!

Wat hebben jullie dat snel gedaan met die paspop op maat zeg, wauw.

simoneannemone zei

Heb je setje in het echt gezien en die is helemaal mooi!

Fijn dat je tweede ik al af is. Moet de mijne nog gaan vullen.

Saskia

Marian zei

Ik ben verliefd...op je nieuwe setje, geweldig mooi, mooi ontwerp, mooi kant en erg leuk zo met dat bandje door het kant heen aan de string.
Super gedaan!!!!

Kim zei

WOW ik vind je setje echt, super, super, SUPERGAAF! Het is zo mooi! Hopelijk krijg je het voor elkaar om de cups een beetje te vergroten als je dat fijner vind! De string vind ik ook echt zo mooi! Wat een topsetje! Ik hou der van ;-)

En ik geloof zeker dat jullie veel plezier hebben gehad met het maken van de buste! Het ziet er super uit!

Couture Carrie zei

Love this set!

xoxox,
CC

Alice zei

Wow, wat een mooie combinatie van kant en lycra, weer helemaal geweldig geworden. Leuk verslag van je dagje spelen met ducktape. gr. Alice

poetsie zei

Dank je wel voor jullie lieve reacties

Tialda zei

Zo das een mooi setje geworden!! Erg leuke lycra en combinatie met kant erg geslaagd. Mooie schouderbandjes. Helaas kon ik niet komen op de paspop sessies. Hopelijk maak ik ook ooit mijn eigen paspop va ductape oid.

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...