vrijdag 6 mei 2011

Regenboogbh en pushup bh


Voor het regenthema heb ik deze bh gemaakt. Ik heb gekozen voor een fel blauwe stretchstof en een groen kantje. De cups zijn diagonaal en gevoerd met padding. Ik heb hier ook weer een pushup beugel in gebruikt. Ik moet er nog een slip bij gaan maken, dan is de set compleet.


Een poos geleden was ik met deze bh begonnen voor een vriendin van mij. Ik vond hem toen niet zo, ik heb voor haar toen een andere set gemaakt (Queen of the Night). Ik kon het toch niet nalaten om de bh toch af te maken. Ik vind hem achteraf toch best mooi geworden. Ook hier moet nog een slip bij komen...










Dit wordt mijn nieuwe project, A Night like this Caro Emerald
Het stofje heeft iets van de jaren 50 in zich. Ik had een hele lange jurk, die trok ik niet aan, ik heb er nu een mooi shirt van gemaakt. Het resant heb ik gebruikt om een bh, slip en string van te maken. Wordt vervolgd.....
Hierna ga ik met het nieuwe Zeethema van het ZLMforum beginnen.

8 opmerkingen:

Sannalin zei

Je bent weer lekker bezig geweest, erg mooie projectjes allemaal, die met die stippen gaat ook gaaf worden.

San

Anoniem zei

Dat ziet er allemaal super uit joh! Heel mooi.

Hannie.

fotomarieke zei

De blauwe ziet er heel stijlvol uit. De gestipte heeft voor mij iets Spaans. Rode roos er bij en Olë!
Marieke

Couture Carrie zei

Such gorgeous bras!

xoxox,
CC

Peliroja zei

Ziet er goed uit, knap van je dat je oude projecten weer oppakt en toch nog afmaakt!

The Dolls Factory zei

you are really good in making underwear, I had never seen anyone else designing underwear. You are the first . Great job

Always following The Dolls Factory

Kim zei

O jij bent veel bezig geweest! Ik vind de blauwe voor het regenboogthema echt een geweldige kleur! Wat een frisse bh! De andere vind ik ook mooi hoor!

En ik ben erg benieuwd naar de nieuwe met stippen, die lijkt mij supergaaf! Ik ben dol op de jaren 50 mode!

Jos van KloskaCreAtief! zei

Zo, jij bent echt lekker bezig en stuk voor stuk weer plaatjes. Helemaal leuk dat je die lange jurk weer zo kunt hergebruiken. Ben helemaal weg van de stippen in combinatie met het kant in die vorm!

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...