zondag 8 augustus 2010

Poetsie for men


Ik ben van de week aan het experimenteren geweest met herenslips. Mijn vriend heeft een buikje, dus de voorkant kan niet te hoog opgetekend worden. Er waren een paar dingen waar ik tegenaan liep.
  I am of the week have been experimenting with men's lips. My friend has a belly, so the front can not be too high to be recorded. There were a few things that I bumped into.



Bij de 1e slip had ik het achterpand niet hoog genoeg gemaakt, die zit net op de grens van zijn bips. Daar heeft hij een bouwvakkers decollette. :-) Dit stofje heb ik van Sandra gehad en heb nog wat over om een nieuwe te maken. In the first slip back piece I had not been high enough, which sits just on the border of his buttocks. He has a builderscleavage. (I don't know if that's the right word for it) :-)
Bij deze slip is het te breed tussen de benen, bij de slip hierboven had hij er geen last van, want die stof is soepeler. This slip is too wide between the legs, above the slip he had no burden, for that matter is more flexible.

Bij deze slip had ik het kruis al smaller gemaakt en dat zit goed, ik moet alleen de aanhechtig van het elastiek niet tussen de benen laten vallen, maar op de zijnaad. Anders wordt het te dik. Ik heb alle elastiek eerst met de lockmachine aangezet en daarna doorgestikt met een stikkende zigzag steek. This slip I had already narrowed the cross and that is good, I just need the attachment of the elastic between the legs do not drop, but on the side seam. Otherwise it is too thick. I have all the overlock machine with elastic first turned on and then stitched with a zigzag stitching.


Deze slip zit helemaal goed. This one is good.

2 opmerkingen:

linda zei

Ziet er goed uit hoor! Jouw vriend heeft maar mazzel dat je dit kan!

Gr Linda

Jos van KloskaCreAtief! zei

Leuk om te zien hoe je steeds een stukje dichterbij komt in de pasvorm. Mannenlingerie heeft zo zo z'n eigen uitdagingen

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...