donderdag 25 mei 2017

ZLM opdracht: bh met iets

Op het lingerieforum hebben we weer een leuk thema, een bh met iets....waar moeten we dan aan denken.....
We hebben op Pinterest een moodboard gemaakt met een aantal leden van het zelflingeriemaken.forum hier verzamelen we afbeeldingen ter inspiratie.
Je mag zelf de invulling van het thema doen. Dit is mijn bijdrage, ik heb een bh gemaakt van zijde en Franse kant. De bh is gevoerd met zachte tule en ik heb in de onderzijde van de bh een ondersteuning gemaakt, deze is gemaakt van zachte foam/padding en ik heb de ondersteuning gevoerd met zachte zijde.


Het rugpand is gemaakt van een dubbele laag zijde met elastan.
 Het 'iets' was voor mij de toevoeging van de satijnenbandjes. Deze heb ik op meerdere plaatsen op de cup vastgestikt. Deze bandjes heb ik precies op mijn lijf afgestemd en dan past ook precies, de paspop heeft niet dezelfde maat.....


2 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Die bandjes passen prachtig op je lijf en geven de BH echt iets extra's. Mooie combi van zacht en golvend kant en de strakke lijnen van het satijn band.

Marian zei

Oh wat gaaf gedaan!!1 Hele mooie bh is dit geworden. Inderdaad de combinatie van het mooie sjieke kant met het 'stoere" van de satijnen bandjes...

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...