vrijdag 18 november 2016

Gloria en (Black) Betty, in wording

Gloria en Betty in wording.
Heb weer iets ontdekt.
Deze paddingcups zijn van tevoren beplakt met vliesofix.
Eerst de vliesofix op de padding strijken, afkoelen, dan de paddingcups stotend tegen elkaar zigzaggen. Lycra cups vaststikken zoals je gewend bent. Vast stikken op de padding en omklappen en de beugelrand vast zigzaggen en strijken maar en je hebt rete strakke cups.


De zwarte (Betty) wordt voor mijn zusje, voor haar wil ik schouderbanden van padding maken en ook beplakken met vliesofix. Ik wil de schouderbanden op de schouder extra breed maken, dat zou voor extra comfort kunnen zorgen. De cups zijn middenvoor extra laag, in deze bh's worden pushup beugels gebruikt, dit vind ik persoonlijk fijner dragen.

Gloria heeft een goudkleurige "Victoria Secret" lycra onder de kanten cups zitten.
Voor beide bh's is hetzelfde lijfje gebruikt. Het voorpand is van kant gemaakt, gevoerd met tule. Het rugpand is zachter mesh met een lief klein flock polkadotje. 

Bij deze 2 bh's horen natuurlijk ook een bijpassende slipjes, die liggen ook al klaar.

Wordt vervolgd....





4 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Ze zijn nu al prachtig, ben benieuwd naar als de setjes straks helemaal af zijn! Laat je ons niet te lang in spanning haha?

Marian zei

Deze gaan echt wel heel gaaf worden...en je tip om de cups zo met vliezofix te doen, heb ik ook gedaan en denk dat het vaker herhaald gaat worden...werkt perfect.

poetsie zei

Jos, komt goed, heb lekker veel gedaan afgelopen weekend.😀
Marian, handig hé, zit nog wel wat te zoeken wat het makkelijkst is.

Tialda zei

Dat wordt een hele gave set. Ook de slip wordt mooi 😉 Daar mocht ik al een preview van zien! Ik ga ook eens met vliesofix aan de slag in combi met padding!

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...