zondag 24 maart 2013

Corsetje is een longline geworden...

Wat een corsetje wel niet te weeg kan brengen....
 
Rond de kerst ben ik vol enthousiasme aan dit corsetje begonnen, het leek allemaal goed te gaan, totdat ik er achter kwam, dat ie toch wel aan de krappe kant was richting het buikgedeelte.
Mopper mopper....het heeft natuurlijk geen enkele zin, er zat maar een ding op, afslanken. Ik heb altijd een stok achter de deur nodig om ergens aan te beginnen, dus dit corset was een mooi begin. Op het forum waren al enkele dames bezig met afslanken, dat is een mooie drijfveer en inspirerend.  
 
 
Inmiddels 2,5 maand verder, doel bereikt, eindelijk kan ik erin, zonder dat ie afknelt. Laat ik toch een beetje eigenzinnig zijn (geleerd van Emmy, klinkt leuker dan eigenwijs...) Ik heb de schaar erin gezet en heb er een longline van gemaakt. De bh is zonder schouderbandjes te dragen, mocht ik toch schouderbandjes willen gebruiken, kan ik losse schouderbandjes gebruiken. Ik heb ze gehad van mijn vriendin, zij is eigenaresse van Etos in Heeswijk en Boxtel en ze had nog wat bandjes over, helemaal leuk toch. De blauwe kan hier niet bij, maar de rode en zwarte bandjes zijn super om bij deze bh te dragen.

 







9 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

BH is mooi, maar corset ook! Ga je die ook nog een keer maken om te dragen?

Corina zei

Goed hoor dat je zoveel kwijt bent, het corset is ook erg mooi geworden. Vind het als het korter is ook heel erg mooi,leuk en makkelijk dat je de bandjes kan verwisselen als het nodig is. Vind het middenvoor ook erg leuk geworden ook de stof die je hebt gebruikt is weer erg leuk.

Corina

Marian zei

Ja...het is beide mooi, in korset vorm en in longline...maar ik snap wel dat je hem niet 'hele dagen draagt' mijn longline vind ik ook niet zo lekker zitten...

Sannalin zei

helemaal geweldig! echt weer een poetsie ontwerp!

enne fijn dat je hem nu eindelijk aan kan!

San

Neeltje zei

Mooie BH. Snap wel dat je er een BH van gemaakt hebt. Een corset vind ik ook niet de hele dag lekker zitten.

Neeltje

Unknown zei

Heel mooi geworden, ook is het helemaal mijn stijl maar dan moet ik zelf ook een paar kilootjes kwijt eer ik zoiets zou kunnen/durven dragen. Goed hoor, je mag er trots op zijn.
gr Lieverikje

Tialda zei

Erg mooi weer geworden! vraag me af of je die bandjes niet heel erg voelt gaan zitten...;-) Maar het geeft wel een speciaal effect!

Couture Carrie zei

Absolutely gorgeous corset, darling!
Love the print and the multiple straps!

xoxox,
CC

Marpet zei

Geweldig weer! Vindt het zo knap van je!!!!!
marjolein

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...