vrijdag 23 december 2011

Elke maand een kledingstuk (december 2011)

Vorige week heb ik dit jurkje gemaakt, het is een patroon uit de Burda van augustus 2007. Dit is mijn bijdrage voor elke maand een kledingstuk
Ik heb ervoor gekozen om 2 verschillende stofjes te gebruiken. Een digiprint en een zwarte viscose lycra. Hierdoor kun je de bolero goed zien.
Ik ga er nog een maken, met dit stofje, gecombineerd met een paarse viscose lycra. Het patroon is ook heel erg geschikt om er een shirt van te maken.



Ik wil iedereen hele fijne feestdagen toewensen en een gezond 2012.

8 opmerkingen:

Steffie zei

Nou je eerste Kerst als "mevrouw"! Aan de kleding zal het niet liggen. Kei schôn. Fijne Kerstdagen

Jos van KloskaCreAtief! zei

Moest er ook al denken, mevrouw Poetsie :) Het is ook weer een echte poetsie geworden, mooie stoffencombinatie!

Marian zei

Wow, wat zul je weer mooi zijn met kerst, prachtig!!
De bolereo komt zo inderdaad erg mooi uit.....
En dat andere stofje is ook 'kei' mooi :)

Kim zei

Prachtig!! Je zal er goed uitzien.. keimooi gedaan.

simoneannemone zei

Wat een leuke jurk is dit geworden.

Mooi voor Kerstmis, maar je kunt hem daarna ook nog goed dragen.

Fijne kerstdagen!

Saskia

Anoniem zei

Hallo Diana,

Wat mooi! Heel feestelijk. Daar kom je de Kerstdagen wel mee door!!

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ merry _(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
*♥*.

Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Liefs van Thea ♥

Corina zei

dat is zeker erg mooi voor de feestdagen. Ook het volgende stofje is erg mooi. zul je veel plezier van hebben. Fijne feestdagen.

gr. Corina

Couture Carrie zei

So gorgeous, darling!

Merry Christmas!

xoxox,
CC

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...