vrijdag 29 januari 2010

Pushup bh

Mijn 1e pushup bh uit de cursus is gelukt. De bh is gevoerd met padding. Mv heb ik met 2 cm verlaagd. Ik heb nu de brede (strapp) gabline beugels gebruikt, omdat de beugels 2 cm korter zijn. Anders worden de beugels te smal voor mij.
Ik heb nog meer foto's gemaakt voor meer details.
De kant die ik gebruikt heb, verandert van kleur als het licht erop valt. Voor het rug- en mvpandje heb ik doorzichtige lycra gebruikt met een krijtstreep
De paarse lintjes heb ik onder de roosjes gestikt.








Dit is de bijpassende string, hier heb ik hele dunne badpakkenflubber  , het kantje en een soort kruisband.                                                                               
Voor de hipster heb ik dezelfde flubber gebruikt, dat is super zacht materiaal en draagt fantastisch.

1 opmerking:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Prachtig setje weer en die stof is erg mooi! Wat heerlijk dat je nu een goede push up hebt.

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...