donderdag 8 oktober 2009

Herfstthema ZLMforum


Ik heb afgelopen 2 weken Gewerkt aan een setje met voorgevormde cups.Ik wilde van dit stofje eerst een pareo maken, maar gelukkig zijn het een paar mooie setjes geworden.
Ik heb het rugpand van elastisch kant gemaakt.
Mvpandje en bovencup zijn van niet-elastisch kant.
In het mvpandje heb ik ook nog het elastische kant Gebruikt (op de hoogte van het beugelband)
Ik heb een paar foto's genomen:




detail mv
voorkant mv
achterkant slip

zijkant bh
voorkant slip
Het is hetzelfde superzachte stofje als mijn lichaam (brutaal poetsie). Ingestuurd Deze heb ik voor de lingeriewedstrijd.

3 opmerkingen:

Alice zei

Hoi, wat een ontzettend leuk setje is dit weer geworden. De combinatie van kleuren en materialen is weer verrassend.
gr. Alice

Anoniem zei

Mooi model en mooie kleurencombinatie.
Dragica

poetsie zei

Hoi Alice en Dragica,
Bedankt voor de complimenten. Ben benieuwd wat jullie weer gaan maken.
groetjes Diana

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...