maandag 5 oktober 2009

basiskleuren bh en string, Poetsie goes Mondriaan

Een paar weken geleden heb ik een nieuwe set gemaakt met de basiskleuren rood/groen/blauw/zwart. Ik heb een bh getekend met een 5 delige cup. Ik wilde eens een keer met felle kleuren werken. Dus aardig gelukt. ;-) Het rugpandje is ook in 3 delen. De cup past goed, echter: ik had de ondercup iets meer naar het midden moeten verplaatsen. Dan was het beter geweest. Ik ben bij deze bh geinspereerd geraakt door de tv's van vroeger, daar stonden deze kleuren ook op. En het doet me ook een beetje aan Mondriaan denkenmaar die gebruikt ook nog geel. Wellicht vinden de meeste dit te extreem. Maar ach over een paar maanden is het weer Carnaval en dan hoor ik er helemaal bij.





2 opmerkingen:

Handige Handjes zei

Het ziet er flitsend uit...ik vind het prachtig en deze set zal ook zeker jongere vrouwen aanspreken.

poetsie zei

Ik heb hem ingestuurd bij Eline Kleinvak. Ben benieuwd wat ze ervan vinden.

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...