maandag 31 augustus 2015

Triangelbra

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een patroon voor een triangelbh en/of triangelbikini met beugels. Het begint steeds meer vorm te krijgen. Ik ben nog bezig met de puntje op de i te zetten.

I'm working on a pattern for a triangelbra/triangel bikinitop with underwires, it's is almost ready. I'm still working on the tutorial and discription of the pattern. The testing is almost reading. 

 Het was heerlijk weer, dus ben ik lekker buiten gaan zitten om de bh te maken. 
De verticale naad mag nog ietsje afgevlakt worden bij het bustepunt en een heel klein beetje uitgehold worden. Bij deze bh is middenvoor verlaagd, je gebruikt dan pushup beugels. 

The weather was lovely, so I went outsite, to sew in our garden. The vertical seamline needs some moderation. I have lowered the bridge to a plunch bra, so you need to use pushup wires.


 Bij deze bh heb ik ook een slip gemaakt/getekend, deze keer een hipster met een a-symetrische look. De uitdaging was 40cm x 150cm lycra en 25cm x 60cm mesh
I made also panties with an a-symetrical look. The challenge this time was, to use just a small piece of lycra (40cm x 150cm) and mesh (25cm x 60cm)

 De bh heb ik van de week al 2 keer gedragen en zit erg comfortabel. Ik heb dit patroon  uitgewerkt in meerdere maten, dit is maat 75E. In de zijnaad zit een baleintje verwerkt en de cups zijn gevoerd met een zachte padding.
I have worn this bra a few times and it's very comfy, great shape. This pattern is graded in several sizes. 



5 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat een mooie belijning weer! Ga je patroon zeker proberen als je het uitbrengt!

Corina zei

Heel erg mooi ook weer de materialen die je ervoor hebt gebruikt.
Ga ook het patroon proberen als ie er in grotere maten komt.

Corina

Neeltje zei

Mooie BH. Ik kijk uit naar je patroon.

Neeltje

EmeraldErin zei

Love this style! Gorgeous!

Marian zei

Prachtig...heel stoer en toch een lief behaatje..ik ga dit patroon ook zeker kopen als je het uitbrengt....

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...