dinsdag 25 mei 2010

Satijnen bh en string/ Satin bra and thong

Mijn set is nu kompleet met een string. Het voorpand van mijn string heb ik van niet-rekkend materiaal (satijn en kant)gemaakt. Het achterpandje en kruisgedeelte is wel van rekkende kant gemaakt. Het onderste sierbandje is een niet rekkend kantje,voor de lengte heb ik mijn heupwijdte gebruikt.
Met het tekenen van de string heb ik nergens rekpercentage afgehaald, omdat het geen rekkend materiaal is.

My set is now complete with a thong. On the front of my thong, I have used a non-stretching fabric, satin and lace. The little building behind and cross section is of stretchy lace. The lower decorative band is not stretching an edge, the length, I used my hip width.

With the pattern design of the thong, I didn't took out a percentage of stretch, because it is not stretching fabric.

2 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

echt een prachtig setje geworden! gaan er meer volgen van satijn?

simoneannemone zei

dit is een heel mooi setje geworden!

saskia

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...