zaterdag 10 april 2010

Sunny Suduction


Deze keer heb ik voor mijn moeder een setje gemaakt.Vorige week zondag heb ik haar maten genomen. Afgelopen week heb ik het patroon getekend.
Ik vond het erg leuk om te doen, mijn moeder maakte vroeger alle kleding voor mij. Door haar ben ik met het virus aangestoken.

This time I made my mother a set gemaakt.Vorige Sunday I took her measurements. Last week I signed the pattern.

I liked it a lot to do, my mother was once all the clothes for me. Through her, I lit with the virus.



Ik wil een tankini voor haar gaan maken, maar wilde eerst een proefpatroon maken, voor de pasvorm. Ik heb op de gok dit setje afgemaakt.
I want make a tankini for her, but wanted to make a test pattern making, for the fit. I have to guess this set finished.

Ben erg benieuwd wat ze ervan vindt. Ik ga morgen bij haar langs om te passen. Dan kan ik met haar tankini beginnen.
De slip en bh zijn uit mijn lingeriecursus.
De tankini wordt weer een eigen ontwerp, ik heb het al op papier staan.

I 'm very curious if she likes it. I'm going along with her to fit. Then I can start with her tankini.

The slip and bra lingerie from my course.
The tankini is a own design, I drawd it already.

1 opmerking:

Merel zei

Ik vind het een heel mooi setje.. De verwerking van het kant vind ik prachtig..

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...