maandag 8 februari 2010

fifties girl

Deze keer weer een pushup bh gemaakt met padding, deze is weer uit de cursus van Marjan, model bevalt me erg goed. Ik was een tijdje geleden in de carnavalswinkel van Hoofs en zag toen de lycra met het stripverhaal printje. Ik was verkocht. De kobaltblauwe lycra had ik nog liggen. Een paar maanden erna zag ik dit kobaltblauwe kantje. Ik heb gewacht tot ik met de cursus aan de slag kon, want ik wilde graag een passende pushup bh maken.
De slip heb ik op aanraden van Marjan getekend met de body als basis. Ipv er een body van te maken, heb ik de basis net boven de taille getekend.
Misschien ga ik dit idee ook nog uitwerken voor badkleding.

3 opmerkingen:

Peliroja zei

Wauw, wat een ontzettend gaaf stoffie! Mooi setje heb je ervan gemaakt zo, slip is geweldig!

Joke zei

Het is weer een toppertje! Wat een onwijs leuk stofje.......waar heb je die op de kop getikt???

poetsie zei

Stofje heb ik bij Hoofs in Den Bosch gekocht, moest wel verstevigd worden, voor een bh.

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...